Rebecca

Ställt mig i ledet nu

Kategori: Tankar

Okej, nu har man alltså ställt sig i ledet, om än lite segt finns jag nu här. Blogg. Cheap mondays köpte jag också häromdagen.

Men jag har fortfarande inte lärt mig att gilla kaffelatte, det tänker jag aldrig aldrig göra. Mjölk i kaffe? Så mycket? Bah. Syndigt nästan.  Jag gillar knappt kaffe.

Annars känns det bättre än dagboken i mörknessfjortishelgon. Nu har jag MIN EGEN SIDA, om än lite ego? Det är trevligt i alla fall, även om ingen riktigt bryr sig. Det är ett bättre ställe att samla sina tankar på, även om typ halva sverige gör det och tror att de är nåt för det.

I och för sig, alla borde tro att de är nåt, det är nog bra för självförtroendet men jobbigt för alla andra. Om man tror det för mycket så att säga, jag tror det bara lite lagom sådär hoppas jag kanske inte


Skitsamma.

Kommentarer

  • Hermis säger:

    Jag skriver första kommentaren här, och lägger till din sida på favoriter ;.) det låter väl bra va?

    2006-08-30 | 18:50:12
  • Andie säger:

    jepp, nu är du en av oss! cheap mondays och blogg. kaffe latte kommer snart ska du se :P

    Puss!!

    2006-08-30 | 18:56:53
  • rebeccah säger:

    thankya guys.

    2006-08-30 | 19:06:22
  • Alexander säger:

    Du står fint i ledet, jag tror att du kommer bli en bra bloggare.

    Och visst hoppas man att man kan ta över världen med sin blogg.

    Lite i smyg, typ.

    2006-08-30 | 21:26:09
    Bloggadress: http://www.iskall.com/
  • Emmy säger:

    Joina inte kaffelatte-drickarna.. det finns en anledning till varför det kallas så. Slänger jag i cornaflakes i glaset har jag för fan en frukost (+koffein iofs) Helgon är delvis som du säger, men jag finner det enklare att få ut mina tankar där. För då kan jag skriva precis vad jag vill och sedan när jag är klart begränsa vilka som ska läsa det hur mycket jag vill. Här är allting öppet. Och att folk ska lämna kommentarer på det jag skriver... Jag är ingen bloggare helt enkelt. Om folk är jävligt angelägna om att säga vad dom tycker om mina tankar finns det ju mail (o helgon ;) Men kul att du har börjat dock. Ska sprida lite reklam ^^

    2006-08-30 | 22:06:40

Kommentera inlägget här: