Rebecca

bläh.

Kategori: Tankar

nej gud vad romantiserande jobbigt förra inlägget är. Läs inte det.



Och idag är. Jag vet inte vad det är men något är det. Tomhet, sa rebecca att det kunde vara. "tomhet med någon slags lågmäld röra", lade jag till. Och jag vet inte. Jag orkar bara inte anstränga mig längre, det är påfrestande och jag orkar inte. Tänkte att jag skulle stanna hemma imorgon men min pappa jobbar hemma och jag vill vara ensam. Aah.

Rebecca erbjöd mig hennes hus. Det var ju snäll. Fast hon kunde inte lita på mig så jag får ta hennes lekstuga istället, så att jag inte skulle förblinda hennes katter.


Tack.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Du kan få komam hit och vara ensammen om du vill :). Puss på nosen.

    2006-11-22 | 00:20:24
    Bloggadress: http://idalindahl.blogg.se
  • beccis säger:

    naah, gulligt gullet=)
    och lilla skolkis!
    puss på örat. och ett sånt där schwoppigt ljud som jag hatar!

    2006-11-22 | 16:58:54
  • Ferdinanda säger:

    Du får gärna komma och vara lite sysslolös med mej en dag.

    Det låter som att du går igenom lite samma sak som jag precis gjort. Jag tror en dag av ledighet skulle vara bra för dej.

    I'm here

    2006-11-22 | 22:07:48
  • beccis säger:

    jo, det låter nog rätt så klokt, ledighet är.. skönt. men just nu är det lite för mycket för ledighet. Däremot har jag en msnfri vecka! Så jag räknar med att hinna med lite emr än vanligt=)
    puss!

    2006-11-23 | 21:40:36
  • Rebecca number two säger:

    Hahahwhaha.
    Du har fortfarande inte intagit lekstugan ju!

    Nu är jag helt borta från msn, bah. Vi har fått virus på det =(
    Fast det rä kanske bra... Biip.

    2006-11-27 | 11:04:18

Kommentera inlägget här: