Rebecca

Önskelista - till jul och så den där födelsedagen

Kategori: Tankar

  • Lite timeoff. Lite flygaivägtid med dig, ta mig bort någonstans, ta hand om mig.
  • Något fint kanske, fast det är inte så viktigt.
  • En överraskning. En väluttänkt spontan kärleksfull överraskning.
  • Men mest av allt något personligt. Älskar du mig får du väl visa det. Gör något för mig.




Jag är lite bitter och tankeförvirrad, tack för förståelsen och jag hoppas att ingen tar illa upp om jag inte är så snäll just nu, jag jobbar på det, jag kanske jobbar på att bli lite elak, jag vet inte. Men jag behöver mig själv just nu, och det har varit en galen vecka, och jag behöver er, mina vänner, otroligt mycket.

Så läs mig nu.

(Och jag var tvungen att bränna en tändsticka. Jag behövde det.)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha! jag läser visst din blogg!
    sådeså! :)

    (tänd eld på hela världen. vi behöver lite värme)

    2006-11-30 | 21:13:18
  • NATHALIE säger:

    oj.
    det förra inlägget var faktisk postat av nathalie.

    2006-11-30 | 21:14:24
  • Anonym säger:

    : )

    2006-11-30 | 23:13:19
  • Ida säger:

    Ja, veckan har varit kaotiskt. Kanske även för dig. Hör av dig om det är något vännen, mobilen är på all min vakna tid. Julen och våra fördelsedagar är snart här. :) Puss

    2006-12-02 | 00:38:43
    Bloggadress: http://idalindahl.blogg.se
  • Per säger:

    Låter som världens bästa önskelista! *Skriva av och skicka till tomten* :-D

    2006-12-03 | 14:26:28
    Bloggadress: http://cainz.blogg.se
  • Andrea säger:

    Ett skepp kommer lastat med kärlek och överaskningar!

    Fast med vad för överaskning får du se på julafton...

    (Fast kärlek kan du få när som hellst).

    2006-12-04 | 19:23:12
  • beccis säger:

    :D
    jag väntar spänt^^
    kärlek till dig också, massa!

    2006-12-04 | 21:09:42
  • Rebecca nr 2 säger:

    Baaah, jag vill också skriva ett fint litet kärleksfullt inlägg!
    Hummelihum. Här kom det!
    Ser fram emot att se dig ;D

    2006-12-06 | 18:40:41

Kommentera inlägget här: