Rebecca

My feelings are more important than yours.

Kategori: Tankar

Den allmäna inställningen på bloggar, visst är det underbart? Att någon gång sätta sig själv i stora fokus. Sätta sig på en granskningspall, för ingen är ju mer intresserad av dig än du själv är. Det är fakta.

jag tänker inte
digerdö
nu jag tänker bära upp det här
på en bår av bambu
naturmaterial

och jag har nya leggings med mera.


Och varför ska jag bry mig om det dära mera. Alltid ska jag prioritera dåliga saker och så kommer det väl fortsätta men jag vill nog försöka. Prioritera det som är viktigt. Det som jag bryr mig om, verkligen. De personer som jag verkligen älskar.


Jag ska nog sluta tro att jag inte har det bra som jag har det. Har ju haft det så i sjutton år snart så vad tusan jag är van och jag trivs rätt bra med mig själv som livskompanjon. Så fuck off, typ.

 - så sluta bry dig om att ta bort väskan från det lediga sätet bredvid dig på bussen rebecca, sluta med det.


Fuck off typ. Eller godnatt kanske man ska säga? Godnatt och sov sött och fred och det där man säger bara för att men som man menar ibland. Nu menar jag det rätt så.
Jag tänkte börja mena saker. Eller så är det bara ett nytt påhitt. Sov sött.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Men dina känslor kanske behöver vara viktigast ibland, du kan inte bara bry dig om andra. Slit inte ut dig, ta en paus och andas.

    2006-10-11 | 20:55:52
    Bloggadress: http://idalindahl.blogg.se
  • rebeccis säger:

    ja, det ska jag verkligen göra. Det ska jag göra nu. tack puss!

    2006-10-11 | 21:17:06
  • toss. säger:

    Fah. Fick rysningar vid "digerdö". Hörde verkligen en röst som viskade det i mitt öra, sådär lagom släpigt. Du är så grymt duktig! PussPuss

    2006-10-11 | 21:59:52
    Bloggadress: http://meisgreece.blogg.se
  • beccis säger:

    hah, jamen visst är det läskigt med digerdöden, tänk dig. En sån där smitta som ingen vet något om, som bara snabbt men knappast smärtfritt dödar dig. Aj. Du vågar knappt gå ut. Ta nån i hand. Man skulle bli paranoid.

    2006-10-11 | 22:25:17
    Bloggadress: http://rebeccaklitgaard.blogg.se
  • Andrea säger:

    hej socker. du är viktigast. du är bäst!

    2006-10-12 | 17:24:11
  • Ich bin das Schnappi. säger:

    Rebecca rockar fetrumpa.

    Näthaly hjärta Bääcaly, lixom.

    Även fast jag inte kramas ^^

    2006-10-12 | 22:01:14

Kommentera inlägget här: