Rebecca

And as my mind begins to spread it's wings

Kategori: Tankar


there's no stop in curiosoty!
I wanna turn the whole thing upside down!
I'll find the things they say just can't be found!

I don't want this feeling to go away.

Jag tränade friskissvettis idag med ylva och gamla tanter och andra i vår ålder. Det var jobbigt, jag kände mig nyttig och stolt. Och svettig och äcklig och röd i ansiktet, men det är liksom en liten bonus bara.

Please don't go away. Jag behöver något nu. Uppmärksamhet. Jag vill synas men ändå.


'Cause the chase is all you know
and she's stopped running months ago

And I always see where else I could be.




Inte säker på om det här med blogg är min grej. Allt sänds ut i multikulti och universum och ingenstans och ändå läses det kanske inte så mycket och jag vet inte alls. Men jag kan väl försöka. Risken är att det blir mer och mer att jag skriver för andra, och inte för mig själv. Prestationsångest, bort.


Avundsjuka. Jag kan bättre än det, det vet jag samtidigt som det är jävligt pinsamt att inte kunna erkänna att du är bra. För mig själv, för andra jag  vill vara bäst och jag hatar det. Jag var först med det här, håll dig på din kant. Usch vad elak och självisk jag är egentligen.. Bäst att hålla käften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: