Rebecca

Blow up, explodera nu och så puss på det.

Kategori: Tankar

Det enda som hjälper mot tankar är hud. Jag har för mycket tankar som säger åt mig att lämna saker, vilja saker, köpa argument och känna saker: Mindervärde. Mervärde. Komplex. Längtan.
Det enda som hjälper mot tankar är alltså hud och alltså behöver jag hud och jag har själv lite för lite hud. Det menas säkert att någon annans hud ska spela nån slags huvudroll. Jag vet inte om jag vill ha någon annan huvudaktör än jag själv, samtidigt som jag längtar, måste längta för jag behöver bota tankar.
Och det enda som hjälper mot tankar är alltså hud.


Jag tror att jag ska bli tjock.

Kommentarer

  • Andyformerbloggerdude. säger:

    Klockren blogg, och klockren sista kommentar
    "Jag tror att jag ska bli tjock"

    Och det där med hud, fan vad rätt du har. Det behöver inte vara sex eller ens strul, det kan bara vara ensamma fingrar på en mage.

    Puss

    2006-09-10 | 18:21:37

Kommentera inlägget här: