Rebecca

Rätt ointressant men viktig. Dröm. Det finns så många.

Kategori: Tankar

Fyfan vilka jävla idioter. Kan man inte växa upp när man är sjutton år? Att fortfarande vara som en jävla mellanstadiemobbare. Fyfan. JAG SPOTTAR PÅ ER.


Jag mår bra. Jag sov inatt, jag drömde om ett flygplan. Vi satt i ett hangar och några skulle hem. Jag skulle inte med men jag skulle in i det gamla, ändå rätt stora propellerplanet och säga hejdå, men så körde de iväg och jag kunde inte få upp luckan så jag fick lov att åka med helt enkelt. Några satt i små ensäten, små korta kanoter nästan, utan tak eller något alls, under flygplanet, hängandes. Tre stycken, två bakom, en framför. Ben och armar hängde ut lite. Man hade en kamera så man såg dem moch vi blev lite oroliga när en var borta men hon kröp snart upp igen, det visade sig att hon vbara hade bljt sig ner och hämtat lite grön saft och kakor. Hursomhelst var vi tvugna att nödlanda, för såklart var det något fel på planet fast det var en sådan vacker himmel, men den var mycket stor och hotfull. Det var vinter och under oss en motorväg, E4an, på väg mot en rondell (rondell på motorvägen?) Planet försökte landa på motorvägen, jag hoppade ur. vilsnade runt lite runt vägen innan jag kom till planet där alla mådde bra.
Jag drömmer ofta om flygplan. Jag tror att jag har dött i en flygplansolycka. Förut när jag skulle styra ett flygplan i backen från tollare blev det totalkaos och vi hade inga bälten på oss.

Utsattheten. Faran som ändå är precis utanför ett skal av någon plast och metall. 

Kommentarer

  • Hermis säger:

    Fyfan vilka jävla idioter. Kan man inte växa upp när man är sjutton år? Att fortfarande vara som en jävla mellanstadiemobbare. Fyfan. JAG SPOTTAR PÅ ER.

    Que?

    2006-09-06 | 15:31:02
  • Ida säger:

    Du har helt jävla rätt! fattar inte att man är så omogen att man inte kan ge sig?!

    2006-09-06 | 17:34:51
    Bloggadress: http://idalindahl.blogg.se
  • Anonym säger:

    Ah. Det var en grej med några otroligt låga typer som trodde att de fortfarande kunde komma åt och få min vän att må dåligt, fem år senare.
    Det var inte åt dig, ta det lugnt hermis!

    2006-09-06 | 18:15:26

Kommentera inlägget här: