Rebecca

coconut skins

Kategori: Tankar

Unt der war eine kleine mädchen unt ich kannot spreche deutsch.

Unt der war vier kleine mädchen in deutschland.



Unt vi haben eine kleine macht rolig tid, unt läroriken.

Unt ich völe schkriven eine kleine macht seriösen inläggen but ich pallar nicht.

Men kanske.


Jag tror att vi har kommit närmare till att kunna läsa varandra, vi fyra. Vi fyra.

Det var inte lätt men det var en härlig tid vi fick spendera tillsammans i Berlin.

Det som kunde vara jobbigt var att vara fyra personer med olika viljor och behov och förväntningar och jag tror att mina stod ut en del från de andras, därför är det nog lättare på ett sätt att resa ensam - eller med familjen då man är van vid rutinerna, i alla fall jag. Men jag tror att jag har lärt mig en hel massa på det här, och det är klart att man brukar säga så men det är så. En liten tankeställare var det - Och samtidigt en härligt fin vecka.

Allt det roliga orkar jag inte ens skriva om, ni får se filmen istället när den är klar och foton och berättelser. Ohoj. Tack Ylva, Andrea och Nathalie.

Jag älskar er mycket, jag älskar att se er gråta och skratta och att göra det med er.



och visst är det fint att bo tillsammans
att dela på en toalett

att låna någons deo

och att alla fastna på samma låt.


Nu ska jag snart sova, godnatt Sverige och hej tyskland snart igen tror jag.

Kommentarer

  • nattis säger:

    åh, pälsk.

    2007-04-09 | 23:27:11
  • Rebecca säger:

    aaah, lyllooooo. haha.
    låter galet underbart. jag tänker kräva att se filmen. du kan ju alltid censurera en del om det vore så.

    2007-04-10 | 20:03:13
  • Rebecca säger:

    aaah, lyllooooo. haha.
    låter galet underbart. jag tänker kräva att se filmen. du kan ju alltid censurera en del om det vore så.

    2007-04-10 | 20:03:18
  • Rebecca säger:

    aaah, lyllooooo. haha.
    låter galet underbart. jag tänker kräva att se filmen. du kan ju alltid censurera en del om det vore så.

    2007-04-10 | 20:03:26

Kommentera inlägget här: