Rebecca

hola amigos

Kategori: Tankar

Hola amigos,

Och här sitter jag. Inte i Argentina än nej, men på väg - sitter just nu på en hård, grå bänk på Madrids fina, luftiga flygplats. Jag är förkyld. Min hals tycker inte om mig och jag har nåt slags slem så långt bak i näsan att det liksom sitter i gommen fast inte riktigt.

Och flygplan och vacker utsikt - jg tänkte på mat, när jag satt på det fullsmockade, varma planet på väg hit.

Blåbärsmjölk - finns det? Jag vet inte, men jag kände den söta smaken när jag såg ut över solnedgångsskuggade moln. Blåbärsmjölk?

Nån slags youghurtig marängdeg - alperna och pyrenéerna som dök upp ur molnmassor.'


och avokado.


måste sluta.

Kommentarer

  • Alexander säger:

    Hoppas att Argentina sveper in dig i värme och vaggar in dig i ett underbart lugn.

    Ha en trevlig resa.

    2007-02-23 | 17:18:35
    Bloggadress: http://iskall.com/
  • Sanna säger:

    Nemen åh. Åka över bergen är ju det finaste. Åh.

    Du måste lova att ha det så jättebra där nere.

    Jag glömde vinka till himlen klockan tre. Förlåt..
    Pusssss

    2007-02-24 | 10:23:53
    Bloggadress: http://iggstromming.blogg.se
  • Hermany säger:

    Det var länge sen jag kollade bloggar och speciellt din blogg, det var många inlägg att läsa igenom. Ha det fint i Argentina och hälsa alla argentinianerna du träffar.

    2007-02-24 | 23:10:47

Kommentera inlägget här: