Rebecca

Hola Santiago

Kategori: Tankar

Santiago, Chile -

med glass
skor
apotek och endast spansktalande

med huvudvärk, snor och mens

med härliga värktabletter nästan gratis jaa


med en hals som liksom fylls med bubblor; och då menar jag inte vanliga typ smekande asharmonsika såpbubblor utan rossliga, vassa bubblor som väller upp mellan köttet och skadar min gom och min omgivning, och som inte vill sluta komma utan som liksom bara fortsätter rakt in i fördärvet.


Fast så farligt är det inte.

Jag är ju faktiskt just nu i Chile - tänka sig.

Klockan är halvnio, solen går just ner över torra vackra berg


men den ljumma värmen består och


Imorgon: destination : Buenos Aires.

Kommentarer

  • Näthaly säger:

    Oh my gooosh!
    Är det alldeles fantastisk så att du inte kan andas och gråter hela dagarna av glädje och springer runt i slomotion och badar i ett glitterregn och aldrig mer vill komma tillbaka till kalla, äckliga, svensktalande sverige?

    Wow. Men du. Kom tillbaka, va.
    Och ha det så bra, du.
    Kram!

    (föresten så missar du melodifestivalen, och inte ens argentina kan slå det)

    2007-02-25 | 23:56:04
  • Alexander säger:

    Näthaly: Haha, vilken kul kommentar! Argentina är Melodifestivalen på riktigt.

    2007-02-26 | 18:32:31
    Bloggadress: http://www.iskall.com/
  • Sanna säger:

    Haha, ja den kommentaren var fin!
    Och ditt inlägg med. Nu är jag hemma och undrar när sydamerikanskan behagar komma hem?
    För nu är det ju skola och då ska hon vara där tycker norskan.

    2007-03-04 | 20:00:03
    Bloggadress: http://iggstromming.blogg.se

Kommentera inlägget här: