Rebecca

Konversation facebook. Internvarning men kanske kul ändå?

Kategori: Tankar

Nathalie Vukmanic's Photos ? Polski Polski

Rebecca Klitgaard Nelsson wrote
at 3:46pm on November 3rd, 2007
haha! det ser ju ut som jag och sanna typ hånglar. Vad kul.
Nathalie Vukmanic wrote
at 2:13pm on November 4th, 2007
haha. ja. men det gjorde ni ju? minns du inte det.
Sanna Iggström wrote
at 5:40pm on November 5th, 2007
Ja Rebecca. Vi gick ju till min hytt sen, minns du inte det?
Rebecca Klitgaard Nelsson wrote
at 5:46pm on November 5th, 2007
vad var det du la i min öl där nu igen? socker sa du va?
Sanna Iggström wrote
at 2:47pm on November 6th, 2007
Ja... Men det var socker. Jag trodde du följde med för att du ville ju...
Rebecca Klitgaard Nelsson wrote
at 2:58pm on November 6th, 2007
fast... vi hade ju samma hytt ändå? och om jag inte minns fel var det nathalie jag somnade med den kvällen? Eller vad, nathalie? Var det inte du?
Nathalie Vukmanic wrote
at 8:30pm on November 6th, 2007
Nej, du och sanna sov ju i samma säng. Och vad jag minns var det en massa gnuggande mot galonmadrassen som hördes.
Rebecca Klitgaard Nelsson wrote
at 10:13pm on November 6th, 2007
Ja men det var ju bara Ylva som upptäckte hur kul det var att stå på huvudet i sängen och snurra, det var det om gnuggades mot madrassen alltså.
För övrigt har jag nåt slags minne av att du och jag hade någon slags konversation medan jag halvsov, jag minns det som ganska roande.

Men.. jag minns ju också Sannas mjuka läppar mot min skrovliga hud... och hennes blonda lockar som leker med mina fingrar...
ohh.
Sanna Iggström wrote
at 10:49pm on November 6th, 2007
Oh sluta Rebecca. Jag får kårar längs hela ryggen!
Ylva Lindbeck (no network) wrote
at 7:43pm on November 7th, 2007
ay caramba.. vad man missade pga sömn!
Rebecca Klitgaard Nelsson wrote
at 8:50pm yesterday
ja... jag smekte din ryggrad nerifrån och upp med lätta, sensuella fingrar..
det är därför du känner kårar längs hela ryggen, alltså.

på din rygg, ja hela din kropp, kommer det alltid finnas spår och minnen av mig och vår heta natt tillsammans. <3

Ja, Ylva. Du hade ju fullt upp med din breakdance på madrassen!
Nathalie Vukmanic wrote
at 9:47pm yesterday
Du ljuger så att tungan svullnar, rebecca!
Ylva Lindbeck (no network) wrote
at 10:23pm yesterday
varför bjöd ni inte in oss? låter ju helmysigt. förresten var det inte breakdance, det var chacha
Sanna Iggström wrote
at 10:29pm yesterday
Men Rebban. Jag utnyttjade dig bara.
...

Men.. jag som trodde.. och blickarna?
och vad hände med löftena vi gav varandra? Betyder de ingenting?

har jag alltså blivit lurad... igen...
en lättlurad typ som jag borde inte få finnas

och jag kommer aldrig hitta nån som du igen, Sanna-
du var perfekt. För bra för att vara sant. Som en hollywoodfilm.

Men jag borde väl ha lärt mig - går man in i ett förhållande som bygger på att du beundrar mig så tror ju jag från början att jag har makten... men det är inte sant, för så fort du inte tycker om mig längre kan du dumpa mig hur du vill!

Jag känner mig så... maktlös.

Men ja. Det är väl avståndet.

Farväl.
Sanna Iggström wrote
at 1:31pm
Hahaha där vävde du in de där rackarns problemen bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: