Rebecca

That's my man.

Kategori: Tankar

image16image17

Jag har hittat mannen jag vill spendera mitt liv med. Mitt giftermålsobjekt, min dröm: Special Agent Dale Cooper.

Det är den klokaste mannen jag vet. 


"I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee."


Om han ändå existerade utanför Twin Peaks...


Jag hoppas att jag en dag ska hitta något slags substitut.

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Det har jag ! Och jag gifte mig med honom i december. Apropå disku om huruvida Paulrud var bra lr ej för dig menade jag förstås inte att du inte ska läsa gubbar. Så sorgligt allt skulle bli då.

    2008-01-25 | 16:52:59
  • Rebecca säger:

    Nej, vad roligt! Var det ett fint bröllop? Och är han en lika mystisk gentleman som Cooper? Grattis till dig!
    Haha,
    jag förstod det tror jag. Gubbar kan ju vara ruskigt bra på att skriva böcker!
    Kul att du skriver!
    Rebecca

    2008-01-27 | 14:44:04
    Bloggadress: http://rebeccaklitgaard.blogg.se

Kommentera inlägget här: