Rebecca

Stoltheten

Kategori: Tankar

Det var ju det där med stolthet. Varje gång jag gör någonting i stil med - "jag har ju ändå ingenting att förlora!" -

Säger jag fåndumt. Klart jag har något att förlora. Men nu har jag nog knappast någon kvar, den försvann i alla sms och alla kontakter jag har haft bara för att försöka bekräfta någonting. Jag har väl ändå aldrig haft något särskilt intresse i någon av de där personerna, ändå har jag varit så himla "PÅ". 

Nej... jag skiter faktiskt i varenda en av dem.

Jag hatar spelregler, det är därför jag inte följer dem. Tyvärr medför det ibland uteslutning, det skiter jag nog i.

För antagligen kommer jag att fortsätta med att göra jag-har-ju-ändå-inget-att-förlora-saker, det sitter i kroppen. Den darrar och sliter sig.

Nu ska jag inte bry mig om det där mer, bara lite lagom. Nu har jag något att se fram emot, att utvecklas emot. Jag skiter i vad fan jag har gjort innan, visst ångrar jag saker men är det någon idé? Nä.



JAG HAR JU FÖR FAN JOBB PÅ DISNEYLAND I PARIS. 

måste-plugga-mera-franska-nu.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Ja faktiskt. Du har jobb på Paris och männen har tydligen missat något eftersom de inte ser din storhet. Ha. Stackars dom.
    Ha en jättefin påsk min kära vän.
    Gula, fjädermjuka kramar med påskhareöronvift på kinden.

    2008-03-20 | 22:20:29
    Bloggadress: http://iggstromming.blogg.se
  • Emily säger:

    Jag ska också jobba på disneyland i sommar! :)

    2008-04-09 | 19:15:34
    Bloggadress: http://emilyohlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: